COOP COMPACT NEELS (MELISSANT) NIEUWE BORDSPONSOR SEIZOEN 2019-2020

24 oktober 2019 19:00

EVEN VOORSTELLEN

Nieuwe eigenaar, zelfde formule, kleine wijzigingen in de supermarkt, maar bovenal: vertrouwde gezichten op de werkvloer en het vertrouwde concept. De Coop in Melissant blijft zoals de klanten gewend zijn.

De Coop heeft sinds het voorjaar van 2019 een nieuwe eigenaar. Klaas Neels heeft de winkel overgenomen van Lennart van den Houten. De naam van de supermarkt verandert in Coop Compact Neels.

‘Ik heb er altijd van gedroomd voor mijn dertigste een eigen supermarkt te hebben’, vertelt Klaas Neels‘ In de afgelopen 10 jaar heeft Klaas ervaring opgedaan in verschillende functies bij verschillende supermarkten (o.a. Emté en Aldi). Deze ervaringen hebber er toe geleid dat Klaas al op zijn vijfentwintigste trotste winkeleigenaar is geworden.

De keuze voor Melissant is voor Klaas niet zo moeilijk geweest. Klaas geeft aan ‘Ik ben geboren en getogen op Goeree Overflakkee en juist daarom voel ik mij verbonden met een hechte Flakkeese gemeenschap zoals in Melissant’.

De supermarkt blijft voorlopig zoals de klanten gewend zijn. De meeste medewerkers blijven in dienst van de Coop in Melissant . ‘Dat betekent vertrouwde gezichten op de werkvloer en veel kennis van zaken’, vertelt Klaas. De openingstijden van de supermarkt in Melissant zijn ruim. Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur is de winkel geopend.

BORDSPONSOR VV MELISSANT

Wij zijn verheugd om Coop Compact Neels als nieuwe sponsor te kunnen presenteren. Klaas Neels heeft 2 prachtige reclameborden aangeboden aan V.V. Melissant. Klaas geeft aan, ‘Coop staat voor dichtbij, lekker en betaalbaar. Coop is van iedereen en voor iedereen. Deze kernwaarden gelden ook voor de voetbalvereniging van Melissant.’ Uiteraard bedanken we Klaas voor deze mooie bijdrage aan onze vereniging!

Het team van Coop Compact Neels staat voor u klaar! Wilt u meer informatie? Gaat u dan naar www.coop.nl.