Bestuur vv Melissant bedankt Hans Nagtegaal en Marco Zoon!

30 oktober 2019 20:30

Tijdens de Algemene Ledenvergadering is medegedeeld dat de bestuursleden Hans Nagtegaal (Wedstrijdsecretaris Senioren) en Marco Zoon (Jeugdcommissie: Kleding & materialen), na vele jaren van trouwe dienst, hebben besloten af te treden en zich niet meer herkiesbaar te stellen. De taken worden overgenomen door respectievelijk Peter Dijkgraaf en Christian Nagtegaal.

Hans Nagtegaal (foto) was sinds seizoen 2004-2005 onderdeel van het bestuur van v.v. Melissant met als functie: Algemene Zaken. Een functie met uiteenlopende onderwerpen zoals organisatie van feestjes, rad van avontuur, sponsoring enz. In seizoen 2005-2006 was hij ook onderdeel van de jubileumcommissie van ons 60-jarig jubileum. Hierna kwam de functie Wedstrijdsecretaris Senioren erbij met het coördineren van wedstrijden, maken teamindelingen, regelen scheidsrechters en het opzetten van ons succesvolle Kerry Adco Bedrijventoernooi op Hemelvaartsdag. Later in 2013 ook nog de organisatie van de bardiensten. Na 15 jaar bestuurslid worden zijn taken overgenomen.

Marco Zoon (geen foto) was sinds begin seizoen 2012-2013 actief in de jeugdcommissie met als hoofdtaak het verzorgen van de kleding en materialen van de jeugd. Daarbij was hij ook nauw betrokken bij allerlei jeugd-activiteiten in samenwerking met de andere jeugdcommissieleden. Ook organiseerde hij de laatste jaren de schoolvoetbal en de bezoeken aan Eredivisie-wedstijden met de jeugdteams. Na 7 jaar dit met plezier gedaan te hebben, geeft hij het stokje over.

Het bestuur en de jeugdcommissie van v.v. Melissant willen Hans en Marco hartelijk bedanken voor hun trouwe inzet van de afgelopen jaren en succes wensen in de toekomst.