Melissant VE1 thuis simpel langs NSVV VE2

10 november 2019 14:45

Melissant VE1 - NSVV VE2 5 - 1

De veteranen van Melissant hebben een ruime overwinning behaald tegen NSVV VE2. Op het eigen complex werd het 5-1 voor de oranjehemden.

Melissant VE1 ging in het begin van de wedstrijd gelijk op zoek naar de aanval. Toni was er ‘snel’ bij met de 1-0 waarbij de bal via de paal binnenviel. Even later was het Vinnie met een droge knal vanaf ruim 20 meter met de 2-0. Hierna liet Melissant VE1 de teugels iets losser en kwam NSVV VE2 iets meer in de wedstrijd met ook kleine kansjes op de aansluitingstreffer. Net voor de rust kreeg Melissant VE1 ook weer kansjes, waaronder Leon Mijnders met een bal op de paal, maar de 2-0 tussenstand bleef staan.

In de rust werden een aantal omzetting gedaan en Melissant VE1 kwam gelukkig scherper uit de kleedkamer. In de 2e helft was het eenrichtingsverkeer naar het doel van de uitstekend keepende goalie van NSVV VE2. Veel doelkansen werden onbenut door oa Eelco, Leo en Toni, maar Leon Mijnders (1x) en Vinnie (2x) troffen wel doel. NSVV VE2 deed uit de spaarzame tegenaanvallen 1x iets terug, waardoor de eindstand 5-1 werd.

Opmerkelijk feitje was nog wel dat scheidsrechter Bernard voor alle 3 de helften te laat was...

Aanstaande woensdagavond gaat Melissant VE1 op bezoek bij Brielle VE1.