V.V. MELISSANT HAALT € 599,90 OP MET GROTE CLUBACTIE

17 januari 2020 10:15

Onze jeugdleden hebben voor de vereniging met de lotenverkoop van de Grote Clubactie een mooi bedrag van € 599,90 opgehaald. De afgelopen maanden zijn leden langs de deuren gegaan om loten te verkopen om inkomsten op te halen voor de club.

v.v. Melissant ging net zoals 5.300 andere verenigingen op pad voor de verkoop van Grote Clubactieloten. “Met de inzet van betrokken leden en vrijwilligers hebben we dit jaar bijna € 600 op kunnen halen. Dit hadden we niet kunnen doen zonder de vele vrijwilligers en leden die zich jaar in jaar uit inzetten om extra geld in te zamelen voor onze vereniging. We zijn erg trots op deze opbrengst!

Ook zijn wij als vereniging erg dankbaar voor alle steun die wij van de lotenkopers gekregen hebben!” Mensen die een lot hebben gekocht, maken daarnaast ook kans op mooie prijzen, zoals de hoofdprijs van € 100.000,-. De trekking van de Grote Clubactie vond enige tijd geleden plaats op woensdag 11 december 2019. Lotenkopers kunnen de trekkingsuitslag bekijken op www.clubactie.nl.

Namens het bestuur van v.v Melissant willen we alle verkopers nogmaals hartelijk bedank voor hun belangrijke bijdrage!