NIEUW RECLAMEBORD “GOEMAAT”

17 januari 2020 13:45

Onze trouwe sponsor Goemaat Glas uit Goedereede heeft in de afgelopen jaren een aluminium productiebedrijf en een verkoopvestiging toegevoegd. Deze bedrijven zijn samengevoegd tot één naam: GOEMAAT. Dit is de reden dat het reclamebord is vernieuwd om recht te doen aan de nieuwe naam.

Wij bedanken deze sponsor voor het gestelde vertrouwen in onze vereniging.

Wilt u ook een eigen reclamebord. Neem dan contact op met Frits Melissant: Tel. 06-50625977 / e-mail: [email protected]

Sponsorcommissie v.v. Melissant

Goemaat groeit en innoveert

Wat in 1987 begon als eenmanszaak in een schuur is nu een bedrijf met 65 werknemers en drie vestigingen in Goedereede, Oud-Gastel en Goes. We staan bekend om vernieuwing, hun hoge mate van vakmanschap en het inlevingsvermogen in de klant. Kunststof, aluminium en glas, bij Goemaat vind je het allemaal.

Innovatie

“Wij staan voor innovatie en durven te innoveren in onze productiemethoden en in onze hoogwaardige producten. We zijn toekomstgericht en gaan mee met de technische ontwikkelingen”, vertelt Jan Goemaat. Martijn Goemaat voegt daaraan toe: “Zo zijn de kunststof kozijnen van 20 jaar geleden niet te vergelijken met het heden. Waar je toen nog zag dat het kunststof was, is het tegenwoordig op het oog nauwelijks te onderscheiden van hout. Aluminium kozijnen worden ook steeds vaker gekozen.”

Totaaloplossing voor de klant

Wij bieden in heel Zuidwest-Nederland een totaaloplossing voor alles in en rondom de gevel. Complete gevels en serres worden in eigen productie vervaardigd en bij de klant op locatie gemonteerd. Jan: “Wij denken graag actief mee met onze klanten. Of het nu gaat om renovatie- of nieuwbouwprojecten, wij geven de meerwaarde die een klant zoekt. In ons advies staat kwaliteit voorop en hieraan doen wij geen concessies.”

Groeien en vernieuwen

De twee vestigingen in Oud-Gastel en Goes werden eerder overgenomen door Goemaat, maar hadden nog een eigen bedrijfsnaam. Sinds januari 2019 gaan ook deze vestigingen onder de naam Goemaat verder. Als je als bedrijf zo groeit en innoveert is het tijd voor een nieuwe huisstijl. Van werkkleding en werkbussen voor de medewerkers tot aan de nieuwe website, de huisstijl is volledig doorgevoerd. Martijn: “De bekende driehoek is nog steeds aanwezig in ons nieuwe logo, maar het geheel heeft een frisse look gekregen.”

Wilt u meer informatie? Gaat u dan naar www.goemaat.nl. Het team van Goemaat staat voor u klaar!