Melissant VR1 wint bij Krabbendijke VR1

2 februari 2020 16:30

Krabbendijke VR1 - Melissant VR1 1 - 4

De eerste competitiewedstrijd na de winterstop is geƫindigd in een verdiende 1-4 overwinning voor de dames van Melissant met dit keer Bianca op het doel. Na de vriendschappelijke wedstrijd uit tegen Vlotbrug die met 0-7 gewonnen werd, waren de dames er op uit om vandaag opnieuw tot een mooi resultaat te komen!

Dat resultaat kwam vandaag tot stand door als collectief hard te werken. Elkaar te coachen en waar nodig te helpen op alle posities. In het begin was het nog wat aftasten, maar langzamerhand kwamen we steeds beter in de wedstrijd. De tweede kans was voor Sharon die na een mooie actie en voorzet van Amy net over schoot. Maar even daarna was het Fleur die na een prima combinatie van Amber en Nikki alleen doorging op de keeper en deze met een schitterende uithaal kansloos liet. 0-1. Met deze stand gingen we de rust in.

De tweede helft was een kopie van de eerste helft. Melissant stond als een huis en kreeg de kansen en gaf achterin niks weg. De 0-2 kwam tot stand na een pegel van Sharon die helaas voor haar via de lat weg ketste, maar Amy stond op de goede plek om de rebound beheerst in te schieten. 0-2! Jammer genoeg kon Krabbendijke kort daarna iets terug doen en maakte de wedstrijd weer spannend: 1-2. De 1-3 liet gelukkig niet lang op zich wachten, want na een hoge voorzet van Amber viel de bal via een been van een verdedigster van Krabbendijke in het net. 1-3. En vlak voor tijd scoorde Fleur haar tweede goal na een combinatie via Sharon en Amy. 1-4!

Na afloop waren er de verdiende felicitaties van een trotse trainer!