Melissant VR1 pakt punt tegen NOAD'67/Vosmeer VR1

16 februari 2020 18:15

Melissant VR1 - NOAD/Vosmeer’67 VR1 1 - 1

Zaterdag 15 februari speelden we onze derde wedstrijd na de winterstop. Na 1x winst en 1x verlies, werd er nu gelijk gespeeld met 1 - 1 !

De eerste aanval was voor NOAD'67/Vosmeer VR1, maar die kans werd door Sascha teniet gedaan. Even later was het opnieuw Sascha die nu de keeper van NOAD'67/Vosmeer VR1 testte, maar die stond op de juiste plek om de bal tegen te houden. De volgende aanval was er eentje uit het boekje. Amber speelde goed in op Sharon en Sharon zette met een bekeken steekpass Amy alleen voor de keeper. Met dit buitenkansje wist Amy wel raad, 1-0! Na de 1-0 was het NOAD'67/Vosmeer VR1 die het spel naar zich toe trok en 5 minuten voor rust de 1-1 op het scorebord zette. Wij konden daar niet veel meer tegenover zetten en met een gelijke stand gingen we rusten.

In de kleedkamer werd nog eens verteld dat we rustiger aan de bal moesten zijn en elkaar nog wat meer coachen en helpen! De tweede helft speelden we een stuk beter, maar helaas werden de kansen voor Amy, Amber en Fleur niet omgezet in doelpunten. Ook NOAD'67/Vosmeer VR1 kreeg nog kansen, maar daar stond Mirjam een puike wedstrijd te keepen, zodat de wedstrijd in een gelijkspel eindigde.

Een juiste afspiegeling van de wedstrijd, alhoewel de speelsters van Melissant wel baalden dat er niet gewonnen werd.