Actie Unito Sports: vv Melissant trainingstenue

10 mei 2020 15:30

Beste voetballiefhebbers,

Het is een bizarre tijd nu, normaal gesproken zijn dit de mooiste maanden van het voetbalseizoen. Veel activiteiten, kampioenschappen, toernooi, nacompetities, drukte in de kantine, genieten in het zonnetje langs de lijn en noem maar op. We missen het allemaal op dit moment en hopelijk kunnen we straks aan het begin van het seizoen weer allemaal genieten van dit mooie spelletje en alles er om heen!

Gelukkig kunnen we weer onder de zogeheten "Coronavoorwaarden" trainingen aanbieden voor de jongste jeugdcategorieën. Hopelijk is dit weer het begin van het "nieuwe" normaal.

Net als voor de vereniging is het voor Unito Sports ook geen gemakkelijke periode en daarom wordt de volgende actie aangeboden voor leden (en niet-leden) van vv Melissant:  Een trainingstenue inclusief clublogo met 35% korting om in te trainen bij de vereniging of voor jezelf.

--> klik hier om naar deze actie te gaan!

IMG_2145.jpg

Dit tenue staat in onze Unito Sports Club Webshop als eerste artikel vermeld. Bij het aankopen steunt U ook de vereniging.

Samen komen we deze moeilijke periode door!

Met sportieve groet

vv Melissant & Unito Sports