Geslaagde seizoensopening 2020/2021 voor de jeugd!

16 augustus 2020 16:00

Afgelopen zaterdag 15 augustus was de seizoensopening 2020-2021 voor de jeugdteams. Het werd gezellige ochtend met, ondanks de vakantieperiode, een mooie opkomst. De bijna 50 kinderen in de leeftijd 4 t/m 17 jaar (JO7 t/m JO17) konden zich uitleven op allerlei training & circuitvormen, een gatendoel en een voetbaldartboard.

Daarbij zijn er weer ook een aantal nieuwe aanmeldingen bij de JO7 en JO17 binnengekomen. Wil jij of iemand uit je gezin ook lid worden? Ga dan naar net menu 'Vereniging - Lid Worden' , meld je aan en ontvang ook een mooie Derby Star bal.

De jeugdcommissie wil alle vrijwilligers bedanken voor hun hulp, begeleiding en tomeloze inzet!