Terrein onderhoud!

20 augustus 2020 15:30

Na de langere zomerstop zijn de senioren en jeugdteams ondertussen weer begonnen met de voorbereidingen van het nieuwe seizoen.

Het onderhoudsteam bestaande uit trouwe vrijwilligers daarentegen kent geen lange 'stop' en is bijna dagelijks wel te vinden op het complex. Zo worden de velden regelmatig gemaaid en de lijnen uitgezet, de vlaggenmasten voorzien van een nieuw oranje kleurtje, de bebossingen gesnoeid, de oude boomstronken weggezaagd.

Achter de schermen wordt er dus door de vrijwilligers, een ieder op eigen wijze, hard gewerkt om de accommodatie speelklaar te maken en houden voor nieuwe seizoen! Hulde!

1IMG_3771.jpg

0IMG_3773.jpg