GEVRAAGD: VRIJWILLIGERS BARPERSONEEL !!

2 september 2020 17:30

Op wedstrijddagen willen wij u met alle liefde voorzien van een lekker bakje koffie, thee, limonade en dergelijke. Echter is de barbezettingsploeg in de afgelopen jaren dusdanig minimaal geworden dat we op zoek zijn naar jou!

Het doel is om een groepje te creƫren zodat je 1 zaterdagochtendje per maand aan de beurt bent. Ook voor de zaterdagmiddag zijn we op zoek naar versterking van de barbezettingsgroep! Hoe groter de vrijwilligersgroep, hoe lager de bardienstfrequentie.

"Velen handen maken licht vrijwilligerswerk"

Wat houden bardiensten precies in: Je verzorgt leden & ouders van een lekker bakje koffie, thee, limonade e.d. en een hapje zoals snoepgoed, broodjes beleg of snacks. Vanaf 12.00 uur mag er alcoholische dranken geschonken worden.

Wat zijn de tijden: Wij willen op zaterdagochtend van 08.00 tot 13.30 uur voor 2 mensen barbezetting zorgen. En voor op de zaterdagmiddag van 13.30 uur tot 18.00 uur ook voor minimaal 2, bij voorkeur 3 mensen.
(De tijden zijn flexibel in te delen aan de hand van het wedstrijdprogramma)

Bent U in de gelegenheid om af en toe een handje te helpen op 1 van de tijdstippen van de zaterdag of gedeelten daarvan, dan is de voetbal vereniging Melissant U zeer dankbaar.
Wij hopen dat er mensen zijn die zich bij ons clubje vrijwilligers voegen zodat we er weer een leuk voetbalseizoen van kunnen maken & de bar altijd open kunnen stellen.

Als er onvoldoende aanmeldingen komen, is het bestuur van vv Melissant genoodzaakt om een vrijwilligersbijdrage bij de leden en verzorgers van leden op te leggen om zo de barbezetting te kunnen financieren.

Wil je aanmelden voor de ochtend of de middag, een keer meekijken of heb je vragen? Reageer dan naar: [email protected] of telefoonnummer 06-41382564.

We rekenen op jullie! Alvast bedankt!

De kantinecommissie.