Melissant 35+1 nipt onderuit tegen WFB 35+1

7 september 2020 14:00

Melissant 35+1 - WFB 35+1 0 - 1

De ‘veteranen’ van Melissant zijn afgelopen zaterdag tegen een minimale nederlaag aangelopen. Op eigen veld werd het 0-1 tegen de 1e klasser WFB 35+1.

Begin van de wedstrijd ging gelijk op met balbezit over en weer. De grootste mogelijkheid was voor Leon Mijnders, maar zijn schot kwam via lat en hoofd van de keeper terug het veld in. Hierna nam WFB het initiatief maar de verdediging van Melissant hield stand en de aanvallen strandden telkens aan de rand van de 16 meter.

Na de rust bleef WFB de bovenliggende partij en Melissant moest zich voornamelijk beperken tot verdedigen. In de spaarzame uitbraken kwam Leon Mijnders 1 op 1 met de keeper maar via keeper en paal werd het scoren belet. Ook Wouter van Vugt met Leonard van Bruinisse kwamen in scoringspositie, maar het balletje breed ging fout...in de tegenaanval stond Melissant niet goed op te letten en kon de spits van WFB 1 op 1 komen met keeper Leo en scoren, 0-1. De vermoeidheid ging bij Melissant parten spelen en kon daardoor alleen maar verdedigen. WFB ging met de geboden ruimte heel slordig om, waardoor de 0-1 ook de eindstand werd.

Volgende week zaterdag komt sc Botlek 35+ op bezoek voor de 3e bekerwedstrijd.

IMG_4062.jpg

IMG_4068.jpg