Pannenkoeken-toernooi v.v. Melissant

18 mei 2016 19:30

Afgelopen Pinkstermaandag was er weer het E en F pannenkoekentoernooi. Tegen alle weersverwachtingen in, was het een prima voetbal weertje, dus de dag kon al niet meer stuk.
Alle uitgenodigde jeugdteams waren aanwezig en al vroeg begonnen de vrijwilligers met het bakken van de pannenkoeken, welke gretig aftrek vonden bij de kinderen en begeleiders.

Bij het F toernooi heeft Melissant F1 de penaltybokaal gewonnen en zijn tevens als 1ste geëindigd in hun poule. Melissant F2 is op de 6e plaats geëindigd.

Nadat de prijsuitreiking had plaatsgevonden voor het F toernooi werd er gelijk druk gewerkt om alles weer in orde te maken voor het E toernooi. Ook gingen de vrijwilligers weer aan de slag om de volgende lading pannenkoeken te bakken die uiteraard wederom heerlijk smaakten.

Na een leuke en sportieve middag heeft Melissant E1 de penaltybokaal gewonnen en zijn 1ste geworden in hun poule. Melissant E3 is 6e geworden maar hebben wel de penaltybokaal gewonnen. Melissant E2 zijn keurig 3e in de poule geworden.

Namens het jeugdbestuur willen wij nogmaals de scheidsrechters, de ouders van het ‘pannenkoekenbakken’, hulp achter de bar en alle andere vrijwilligers bedanken voor het mogelijk maken van deze fantastische dag!

Voor meer toernooi foto's --> klik hier