Zaterdag 30 januari 2021: Meiden-voetbaldag

21 januari 2021 15:00

Volgende week zaterdag 30 januari 2021 wordt er voor de meisjes in de leeftijdscategorie 8 t/m 17 jaar een voetbaldag georganiseerd. Deze voetbaldag bestaat uit een voetbalparcours met diverse leuke voetbal spellen, zoals voetbal-darten, gatendoel, enzovoort. En natuurlijk ook gewoon lekker partijtjes.

Aanvang is 11.00 uur (10.45 uur aanwezig) en duurt tot ongeveer 15.00 uur. De lunch wordt geregeld. Extra eten/drinken mag uiteraard met de kinderen meegegeven worden.

Vooraf aanmelden is niet nodig en de voetbaldag geldt voor zowel leden en als niet-leden/vriendinnetjes. I.v.m. de corona-maatregelen zijn kleedkamers en de kantine nog steeds afgesloten en mogen ouders niet bij hun kinderen komen kijken.

Wilt u ervoor zorgen, dat uw kind een warme jas aan heeft, zodat ze die weer aan kunnen trekken in de pauze.

Tot dan!

Melissant_meidendag_2020-2021_-_30_januari.jpg