NIEUW RECLAMEBORD SPONSOR: KEEPERSSCHOOL FLAKKEE

19 februari 2021 9:00

Wij zijn verheugd om Keepersschool Flakkee als nieuwe reclamebordsponsor te kunnen presenteren. Sinds deze week schittert deze voor het terras van het hoofdveld van V.V. Melissant.

Wij bedanken Keepersschool Flakkee, vooral in deze nog onzekere tijden, voor het gestelde vertrouwen in onze vereniging.

Keeperschool_Flakkee1c.jpg

KEEPERSSCHOOL FLAKKEE

Al weer ruim 3 jaar runnen Ron van Neck en Roy Hobbel samen de Keepersschool Flakkee op het kunstgrasveld van de vv Herkingen'55.

Deze Keepersschool heeft als doel om jeugdkeepers van verschillende Flakkeese verenigingen de mogelijkheid te bieden om zich te ontwikkelen als keeper.

Verdeeld over 3 a 4 blokken van 6 trainingen worden zo'n 10 a 12 jeugdkeepers van o.a. DJS, Flakkee, DBGC, Herkingen/NTVV, DenBommel/FIOS elke 14 dagen getraind in kleine groepjes van 3 a 4 keepers.

Elk jaar komen er nieuwe keepers bij en vallen sommige deelnemers af. Hierdoor blijft het aantal deelnemers rond de 10 a 12 schommelen.

Groot voordeel van deze Keepersschool is, dat je niet vooraf een pakket van trainingen moet inkopen, of dat je een hoge deelnemersprijs moet betalen. Deelname is laagdrempelig en redelijk goedkoop (Euro 7,50 per training).

Overigens zijn er inmiddels ook 2 jeugdkeepers van 16 en 17 jaar toegetreden tot de trainersstaf: Niels Gehring en Ralf van Gemert verzorgen samen met de hoofdtrainers de trainingen.

Aanmeldingen kunnen via de Facebookpagina of via [email protected]

Met sportieve groet

Ron van Neck, Roy Hobbel, Niels Gehring, Ralf van Gemert

Keeperschool_Flakkee2c.jpg

Wilt u ook een eigen reclamebord bij v.v. Melissant: neem dan contact op met Eelco Versaevel:  06-10115785 / [email protected].

Sponsorcommissie V.V. Melissant