Zaterdag 20 februari: Penaltybokaal Jeugd en trainen JO7

18 februari 2021 18:00

Komende zaterdag, 20 februari, zijn er de volgende activiteiten op het veld van de vv Melissant:

Van 10.30 tot 11.30 uur (10.25 uur aanwezig) is de training voor de Melissant Mini's (Onder 7).

Om 12.00 uur (11.45 uur aanwezig) begint voor de pupillen van O10 en O12 de 2e ronde van de Penaltybokaal, met aansluitend een mixwedstrijd van beide teams.

Om 13.30 uur (13.15 uur aanwezig) is de start van de Penaltybokaal voor de junioren van JO15, MO15 en JO17, die ook aansluitend een of meer mixwedstrijdjes spelen

Voor alle spelers/speelsters is er weer iets te drinken en te snoepen tijdens en na de activiteiten.

Mixtoernooi_Jeugd_20-02_Tekengebied_1.jpg