Wat is Vrienden van...?

“Vrienden van....” is een manier om onze vereniging zichtbaar te steunen door het sponsoren van een reclamebord van je favoriete prof voetbalclub. Dit reclamebord wordt langs veld 1 van v.v. Melissant opgehangen.

Ben jij een supporter van bijvoorbeeld Ajax, Feyenoord, Willem II, NAC, PSV, Malaga, De Graafschap enz…? Schrijf je dan in via [email protected] en wordt lid van een vriendengroep! Zit je favoriete club er nog niet bij, maar wil je dat wel? Zorg dan dat je minimaal 10 vrienden  per voetbalclub aanmeldt (of gelijk aan € 100,-), en dan plaatsen wij een reclamebord met het logo van de club waar jij supporter/vriend van bent.

Voor een jaarlijkse bijdrage van minimaal € 10,- krijg je een eervolle benoeming op onze website.

Heb je vragen over betalingen, design of iets dergelijks? Stuur gerust een vrijblijvend mailtje naar [email protected]

Bij de voetbalclubs staan de vrienden die vv Melissant al hebben gesteund!

Reclamebord_vrienden_van_Malaga9.jpg