Algemene zaken

05-04-2024

Jeugdcommissie: Algemene Zaken

Met ingang van volgend seizoen 2024/2025 zijn wij op zoek naar een vrijwilliger voor algemene zaken van onze mooie jeugdafdeling.

Het zal een rol zijn welke voor het grootste gedeelte in te delen is in eigen tijd.
- Je schrijft & mailt communicatie naar de jeugdafdeling. (Input vanuit JC of begeleiders)
- Je neemt 1x per twee maanden deel aan de jeugdvergadering.
- Je weet wat er speelt binnen de jeugd, daarom heeft een ouder van spelend jeugdlid een pré.
- Organiseert samen met de jeugdcommissie (neven)activiteiten van de jeugdafdeling.

Ben of ken jij iemand die geschikt is voor bovenstaande taken?

Je staat er zeker niet alleen voor; volgend jaar zal de de jeugdcommissie bestaan uit de volgende functies.
Coördinator pupillen, Coördinator junioren, medewerker(s) kleding & materialen, wedstrijdsecretaris jeugd.

De Jeugdcommissie is op dit moment gevuld met selectiespelers welke zich vol passie inzetten uit liefde voor onze vereniging. We willen graag de band met ouders & jeugdleden bevorderen, wie stapt in? Zou jij het leuker vinden om dit met een andere ouder gedeeltelijk op te pakken? Uiteraard van harte welkom!

Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marc Vroegindeweij of per mail via [email protected]

Met sportieve groet,
Jeugdcommissie v.v. Melissant